Virtuální LifeLab představuje interaktivní prohlídku novinek pro péči o domácnost, zdraví, hygienu a životní prostředí. Ač výstava proběhla již v půli ledna, je tak stále dostupná.
Společnost Procter & Gamble dnes uvedla svůj nový virtuální stánek P&G LifeLab Everyday na veletrhu CES, který se poprvé koná virtuálně. Tato platforma, která je k dispozici účastníkům CESu i veřejnosti, kombinuje digitální tour s virtuální realitou, aby předvedla, jak inovace a technologie mění život 5 miliard spotřebitelů produktů P&G po celém světě.
Návštěvníci P&G LifeLab Everyday si můžou vytvořit vlastního avatara, který jim umožní vstoupit na virtuální platformu. Jako avatar poté mohou návštěvníci prozkoumat výstavu LifeLab a virtuálně komunikovat se zástupci P&G nebo si vyzkoušet řadu technologií a inovací pro domácnost a pro naši planetu.
Stále dostupná
Po skončení výstavy CES zůstala P&G LifeLab dostupná na www.pglifelab.com. „Rádi bychom využili P&G LifeLab i nad rámec výstavy CES," řekl šéfdesignér P&G Phil Duncan. „Investujeme do této strhující virtuální platformy, protože věříme, že nejlepším způsobem, jak pokračovat v kontaktu se spotřebiteli, partnery, médii a dalšími po celém světě, je pozvat je, aby se k nám kdykoli připojili, ať už jsou kdekoli.“
K vidění byly novinky
Oral-B iO
Zubní kartáček, který splňuje všechna očekávání týkající se funkce a výkonu. Jeho magnetický pohon bez tření a nová hlavice kombinují oscilační a rotující štětiny s mikrovibracemi pro profesionální pocit každodenní čistoty. Videoupoutávka ke shlédnutí zde.
EC30
Čistší způsob čištění. Produkty EC30 byly přetvořeny do nové podoby tak, aby byly udržitelnější než tradiční tekuté produkty. Inovace bylo dosaženo eliminací vody a zaměřením pouze na nezbytnou chemii. Produkty EC30 se taktéž zbavily plastového obalu. Produkty EC30 se během několika sekund aktivují vodou, která je přetvoří v silnou účinnou pěnu.
do řady produktů k čištění domácnosti EC30 patří i čistič WC
Osvěžovač vzduchu Febreze Fade Defy Plug
První masový plug-in s integrovanou technologií mikročipů, které digitálně řídí, kolik vůně se uvolňuje, a to na základě rozsáhlého spotřebitelského výzkumu, který určil časově optimální uvolnění vůně do prostoru a její požadovanou intenzitu. Váš domov zůstane dokonale osvěžený po dobu 50 dní! Osvěžovač je navíc vybaven LED světlem, které se rozsvítí, když je čas na doplnění.
osvěžovač vzduchu Febreze Fade Defy Plug
Microban 24
Revoluce v dezinfekci domácnosti, která udržuje povrchy chráněné před šířením a množením bakterií po dobu 24 hodin, a to i po několika dotycích.
Dawn Powerwash Dish Spray
Pěna aktivovaná rozprašováním snižuje potřebu namáčení nádobí, na kterém ulpěly zbytky jídla, napečené skvrny či odolná mastnota. Působí 5× rychleji a jediné, co budete muset udělat, je: NASTŘÍKAT, SETŘÍT a OPLÁCHNOUT.
50litrová domácnost
Je nedávno zahájená iniciativa společnosti P&G, která působí napříč průmyslovými odvětvími a organizacemi a snaží se změnit způsob, jakým se voda užívá doma i v širším městském vodním systému. Cílem je řešení nedostatku vody ve městech.
Sledování P&G na CES
Účastníci výstavy CES měli přístup k virtuálnímu P&G LifeLab prostřednictvím stránky vystavovatele Procter & Gamble. Všichni ostatní návštěvníci se mohou připojit k platformě na adrese www.pglifelab.com. Po registraci se zde mohou návštěvníci podívat na virtuální platformu, podívat se na ukázky produktů.
O společnosti Procter & Gamble
P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.
Zdroj foto: P&G LifeLab
Autor: Pavla Košík Jelínková